FAQ
Témy pomocníka
Aké spôsoby dopravy sú k dispozícii?
Všetky naše zásielky spracovávajú služby 123kurier, DPD, UPS, DHL, KUHENE.
Aká je dodacia lehota objednaných produktov?
Predpokladaný čas, za ktorý sa zásielka dostane k zákazníkovi, poskytujú prepravcovia. Môžete si ho vypočítať na stránke produktu alebo skontrolovať v nákupnom košíku po vyplnení dodacích údajov. Priemerná dodacia lehota sú 4 pracovné dni.
Ako sa vypočítava cena dopravy?
Cena dopravy je vypočítaná priamo prepravcom. Výška závisí od hmotnosti a rozmerov zasielaných produktov a miesta dodania. Cenu dopravy si môžete skontrolovať počas procesu objednávania.
Ako môžete sledovať zásielku?
Po zadaní objednávky dostanete špeciálne sledovacie číslo, ktoré môžete použiť na webovej stránke prepravcu tu.
Môžem zmeniť svoju objednávku?
Objednávku je možné zmeniť tak, že zavoláte nášmu tímu predtým, ako vašu objednávku začneme spracovávať. Naše kontaktné údaje nájdete tu: https://www.senetic.sk/site/kontakt/
Ako si môžem vytvoriť účet?
Účet si môžete vytvoriť kliknutím na tento odkaz: https://www.senetic.sk/account/register/ Môžete sa tiež zaregistrovať ako používateľ pri zadávaní prvej objednávky pri pokladni.
Prečo sa oplatí založiť si účet?
Vytvorenie účtu vám umožní ponechať si dodaciu adresu a fakturačné údaje bez toho, aby ste ich museli zakaždým zadávať pri ďalších objednávkach. Umožňuje vám tiež zobraziť vašich históriu nákupov.
Ako sa môžem prihlásiť k odberu noviniek?
K odberu noviniek sa môžete prihlásiť zadaním svojej e-mailovej adresy do formulára v spodnej časti našej webovej stránky. To vám umožní sledovať všetky dostupné akcie a novinky.
Odkiaľ bude moja objednávka odoslaná?
Sme medzinárodná spoločnosť so skladmi v rôznych krajinách. Môže sa stať, že objednávka bude odoslaná z krajín mimo Slovensko. Presný čas dodania vám bude oznámený pri pokladni.
Akú záruku dostávam na svoje nákupy?
Na všetok nový a továrensky prerobený tovar sa vzťahuje štandardná záruka výrobcu. Záručné podmienky sa môžu líšiť v závislosti od výrobcu.
Do koľkých dní môžem tovar vrátiť?
Máte právo odstúpiť od zmluvy o predaji tovaru uzavretej na diaľku do 14 dní bez uvedenia dôvodu. Platí to len pre individuálnych zákazníkov. K firemným zákazníkom pristupujeme individuálne v závislosti od predajcu a pôvodu produktu.
Aký je postup pre vrátení?
Po nahlásení cez náš portál kontaktujeme zákazníka ešte v ten istý/nasledujúci pracovný deň. Ak má žiadosť všetky potrebné informácie, zabezpečíme vyzdvihnutie chybného zariadenia v nasledujúci pracovný deň.
Ako by sa mali produkty vrátiť?
Všetky produkty by mali byť vrátené v dobrom stave, v pôvodnom obale so všetkými dokumentmi. Mali by byť vhodne zabalené, aby sa predišlo poškodeniu počas prepravy. Tiež sa uistite, že číslo RMA je na produkte dobre viditeľné. Formulár RMA nájdete tu: Senetic RMA
Ako dlho trvá schválenie RMA?
Všetky reklamácie RMA sa snažíme vybaviť čo najskôr. Proces sa môže líšiť v závislosti od výrobcu. Zvyčajne netrvá dlhšie ako 21 pracovných dní.
Produkty som už vrátil. Kedy môžem očakávať výmenu tovaru alebo vrátenie peňazí?
V závislosti od situácie to môže trvať po doručení zariadenia do nášho skladu niekoľko dní (napr. v prípade vrátenia tovaru) až mesiac (napr. v prípade reklamácií).
Kde môžem skontrolovať stav mojej reklamácie?
V prípade otázok ohľadom RMA nás kontaktujte na e-mailovej adrese [email protected].
Môžem si uplatniť reklamáciu priamo u výrobcu?
Áno, väčšina výrobcov povoľuje reklamácie koncových používateľov. Dôrazne odporúčame, aby ste reklamáciu záruky vzniesli priamo u nich, pretože vybavenie je potom výrazne rýchlejšie.