Cloud Computing Services Policy
The Services Policy binding up to 06.08.2023 is available at: Cloud Computing Services Policy
The Services Policy binding up to 26.01.2022 is available at: https://www.senetic.sk/site/cloud_services_policy/
The Services Policy binding up to 30.06.2019 is available at: https://www.senetic.sk/site/cloud_services_policy_30-06-2019/
The Services Policy binding up to 31.01.2020 is available at: https://www.senetic.sk/site/csp_terms_2019/
OBCHODNÉ PODMIENKY SLUŽIEB CLOUD COMPUTINGU
§ 1.
Všeobecné ustanovenia
1. Tieto pravidlá upravujú pravidlá poskytovania cloudových služieb spoločnosťou Senetic s.r.o., Rybná 682/14, 110 00 Praha 1, Česká republika, a najmä definujú príkazcu pre zadávanie objednávok a uzatváranie kúpnych zmlúv prostredníctvom komunikácie na diaľku, ako aj pre využívanie všetkých služieb obchodu zákazníkmi.
Efektívny a rýchly kontakt s predávajúcim vo všetkých záležitostiach týkajúcich sa predaja prostredníctvom obchodu je možný na e-mailovej adrese: [email protected] alebo telefónnom čísle: + 421 2 3345 6330.
2. Spoločnosť Senetic s.r.o. vyhlasuje, že je oprávnená ďalej predávať, uvádzať na trh alebo inak ďalej predávať Produkty a uzavrela príslušné dohody s výrobcami, ktoré jej to umožňujú.
3. Ustanovenia týchto obchodných podmienok sa vzťahujú na všetky objednávky zadané 07.08.2023 alebo neskôr.
4. Ustanovenia týchto obchodných podmienok majú povahu vzorovej zmluvy a vzťahujú sa primerane na zmluvy uzavreté spoločnosťou Senetic nie prostredníctvom obchodu alebo portálu, ak sú zákazníkovi predložené pred uzavretím zmluvy.
§ 2.
Definícia
1. Kedykoľvek sa v Podmienkach objavia výrazy začínajúce veľkým písmenom, ako je uvedené nižšie, majú nasledujúci význam:
1) Poskytovateľ služby, Predajca, Senetic alebo my – Senetic s.r.o., Rybná 682/14, 110 00 Praha 1, Česká republika Vat No.: CZ04991125;
2) Zákazník – fyzická osoba, právnická osoba alebo iná organizačná zložka s právnou spôsobilosťou, ktorá uzatvára zmluvu s predávajúcim alebo využíva iné služby obchodu a portálu;
3) Strana - Senetic alebo zákazník;
4) Spoločnosť Senetic Group EU – ktorákoľvek zo spoločností uvedených na www.senetic.net;
5) Spotrebiteľ – fyzická osoba uskutočňujúca právne úkony, ktoré priamo nesúvisia s jej ekonomickou alebo profesijnou činnosťou;
6) podnikateľ – fyzická osoba, právnická osoba alebo organizačná zložka, ktorej zákon priznáva spôsobilosť na právne úkony, ktorá podniká alebo vykonáva odbornú činnosť vo vlastnom mene;
7) Individuálny podnikateľ – fyzická osoba, ktorá uzatvára zmluvu priamo súvisiacu s jej podnikaním, ak znenie zmluvy naznačuje, že pre ňu nemá profesionálny charakter;
8) Pracovné dni – dni od pondelka do piatku okrem štátnych sviatkov;
9) Zmluvné podmienky – tieto Zmluvné podmienky cloudových služieb;
10) Obchod – internetová služba dostupná na https://www.senetic.sk/, prostredníctvom ktorej môže zákazník nakupovať produkty;
11) Portál – internetová služba dostupná v https://portal.senetic.com, ktorá sa používa na nákup a správu produktov zákazníkom;
12) Účet – časť Obchodu alebo Portálu, kde môže Zákazník okrem iného spravovať svoje osobné údaje, dostávať oznámenia o zmenách stavu Objednávky, kontrolovať a spravovať stav svojich Objednávok;
13) Výrobca – subjekt, ktorý poskytuje Produkt sprístupnený ako súčasť cloudových služieb;
14) Produkt – cloudová služba alebo akákoľvek iná položka, právo (napr. licencia) alebo výhoda, ponúkaná, predávaná alebo sprístupnená zákazníkovi spoločnosťou Senetic;
15) cloudová služba – služba poskytovaná pomocou cloud computingu, najmä podľa modelu: softvér ako služba, platforma ako služba alebo infraštruktúra ako služba;
16) Cloudové služby spoločnosti Microsoft – cloudové služby poskytované spoločnosťou Microsoft;
17) Predplatné – oprávnenie Zákazníka používať Produkt na určité časové obdobie;
18) Trvalá licencia – právo Zákazníka používať Produkt na dobu neurčitú, s výhradou ustanovení §7 Obchodných podmienok;
19) Zmluva o dodávke digitálneho obsahu alebo digitálnej služby – zmluva, na základe ktorej spoločnosť Senetic prevedie alebo sa zaviaže previesť právo na používanie konkrétneho digitálneho obsahu alebo digitálnej služby a zákazník zaplatí alebo sa zaviaže zaplatiť za to cenu;
20) Digitálny obsah – údaje vytvorené a dodané v digitálnej forme, či už prenášané na hmotnom nosiči alebo akýmikoľvek inými prostriedkami;
21) Digitálna služba – služba, ktorá umožňuje zákazníkovi: (i) produkcia, spracovanie, ukladanie alebo prístup k digitálnym údajom, (ii) zdieľanie digitálnych údajov, ktoré nahral alebo vytvoril zákazník alebo iní používatelia tejto služby, (iii) iné formy interakcie prostredníctvom digitálnych údajov;
22) Objednávka – vyhlásenie o vôli zákazníka predstavujúce ponuku na uzavretie zmluvy so spoločnosťou Senetic, ktorej cieľom je priamo uzatvoriť zmluvu s uvedením druhu a počtu Produktov, ktoré sú predmetom dohody, a navrhovanej ceny Produktov.
§ 3.
Portál
1. Klient si zaregistruje účet na Portáli sám alebo prostredníctvom zástupcu spoločnosti Senetic.
2. Portál je predajná a kontaktná platforma slúžiaca na uľahčenie komunikácie a spolupráce medzi zmluvnými stranami; portál najmä neponúka funkcie súvisiace so správou účtov v službách alebo centrách výrobcu, ako je napríklad centrum spravovania služby Microsoft 365.
3. Prístup na Portál je bezplatný. Pre vytvorenie účtu na Portáli je potrebné mať súčasne aj Microsoft účet.
4. Vlastná registrácia sa uskutočňuje vyplnením a schválením registračného formulára. Proces registrácie účtu portálu zahŕňa:
1) vytvorenie účtu;
2) autorizácia účtu.
5. Počas procesu registrácie a autorizácie Účtu je Zákazník povinný poskytnúť pravdivé údaje týkajúce sa Zákazníka.
6. Portál umožňuje používateľovi používať nasledujúce funkcie:
1) vytvorenie konta Microsoft;
2) Objednávanie produktov a správa obnovení predplatného;
3) Úprava informácií o účte;
4) udeľovanie povolení ďalším používateľom na používanie účtu (správa používateľských a správcovských práv);
5) Prezeranie histórie objednávok;
6) Zobrazenie inventára spotreby zdrojov platformy Microsoft Azure.
7. Pre používanie Portálu je potrebné mať zariadenie s prístupom na internet, vybavené webovým prehliadačom Google Chrome v najnovšej verzii, s povolenými cookies a Javascriptom. Poskytovateľ služby nezaručuje správne fungovanie všetkých funkcií v prípade iných prehliadačov alebo ich neštandardnej konfigurácie.
8. Nie je dovolené používať Portál na účel, ktorý porušuje platné právne predpisy. Senetic má právo odoprieť prístup na portál Zákazníkovi v prípade, že:
1) používať Portál na účely nezlučiteľné s jeho účelom alebo na úkor tretích osôb;
2) dozvedieť sa alebo mať odôvodnené pochybnosti o porušení licenčných zmlúv alebo konkrétnych podmienok používania;
3) porušenie platných právnych predpisov, týchto Podmienok alebo dobrých mravov.
9. Senetic nezodpovedá za škody vyplývajúce z:
1) technické obmedzenia vyplývajúce z charakteristík hardvéru alebo softvéru používaného na používanie portálovej služby;
2) udalosti, ktoré Senetic pri vykonávaní náležitej starostlivosti nedokázal predvídať alebo im zabrániť;
3) udalosti vyššej moci;
4) používať Portál v rozpore s ustanoveniami týchto Podmienok;
5) strata údajov, zariadenia alebo zlyhania systému alebo iné poškodenie, pokiaľ nie je spôsobené jedinou vinou spoločnosti Senetic.
§ 4.
Objednávacie podmienky
1. Na zakúpenie Produktu je Zákazník povinný zadať Objednávku prostredníctvom Obchodu alebo Portálu. Zadanie objednávky predstavuje ponuku na uzavretie zmluvy, ktorú zákazník predložil poskytovateľovi služby.
2. Po zadaní Objednávky Predávajúci potvrdí jej prijatie vo forme e-mailovej správy, obsahujúcej potvrdenie všetkých jej podstatných prvkov.
3. Po zvážení ponuky Zákazníka zašle Predávajúci Zákazníkovi správu o prijatí Objednávky na realizáciu. K uzatvoreniu zmluvy dochádza v okamihu prijatia tejto správy zákazníkom.
4. Ak sa ukáže, že realizácia Objednávky úplne alebo čiastočne nebude možná, Predávajúci o tom bezodkladne informuje Zákazníka prostredníctvom e-mailu. V tejto situácii nie je zmluva uzavretá, a ak už bola uzavretá - vyprší a Senetic okamžite vráti zákazníkovi prijaté finančné prostriedky.
5. Predpokladom používania Produktu je:
1) prijatie ustanovení tohto služobného poriadku;
2) Vyjadrenie súhlasu so zmluvou so zákazníkom spoločnosti Microsoft (pre produkty spoločnosti Microsoft) https://www.microsoft.com/licensing/docs/customeragreement alebo iných zmlúv, dohovorov a dokumentov medzi zákazníkom a výrobcom podľa požiadaviek výrobcu.
6. Po uzatvorení zmluvy Predávajúci poskytne Zákazníkovi informácie potrebné na používanie Produktu, pokiaľ tieto informácie neboli poskytnuté v rámci predchádzajúcej Objednávky. Ak objednaný Produkt obsahuje softvér nainštalovaný v priestoroch Zákazníka, je Zákazník povinný si ho stiahnuť a nainštalovať sám, ak nie je uvedené inak.
§ 5.
Vybavenie objednávky a podmienky prístupu k produktu
1. Cloudové služby spoločnosti Microsoft je možné objednávať vo forme mesačného, ročného a trojročného predplatného a fakturačné obdobia trojročného a ročného predplatného môžu byť ročné alebo predplatené. Mesačné fakturačné obdobia pre trojročné a ročné predplatné, ako aj ročné fakturačné obdobia pre trojročné predplatné cloudových služieb spoločnosti Microsoft môžu byť dohodnuté prostredníctvom rokovaní so spoločnosťou Senetic a spoločnosť Senetic si vyhradzuje právo overiť spoľahlivosť platieb zákazníka.
2. Ceny produktov sa môžu zmeniť, pričom nová cena vstúpi do platnosti od nasledujúceho obdobia predplatného. Senetic bude informovať Zákazníka o cene Produktu priamo na karte Produktu v Obchode a na Portáli.
3. Ak zákazník súhlasil so zasielaním faktúr elektronicky, budú zaslané na e-mailovú adresu uvedenú zákazníkom. V takejto situácii klient odstúpi od prijímania faktúr v listinnej podobe.
4. S cieľom ponúknuť Zákazníkom čo najlepšie ceny a zachovať kontinuitu služieb môže spoločnosť Senetic poskytovať služby prostredníctvom iných Spoločností skupiny Senetic, najmä nadviazaním partnerského vzťahu s inou spoločnosťou Senetic Group EU v mene Zákazníka, s čím Zákazník súhlasí. V rozsahu, v akom sa ukáže, že je potrebné plniť zmluvu spôsobom popísaným v predchádzajúcej vete, Zákazník oprávňuje spoločnosť Senetic nadviazať takýto vzťah a využiť ponuky iných spoločností skupiny Senetic Group v jeho mene a vo svoj prospech, pričom takéto povolenie je obmedzené rozsahom objednávky.
5. Ak má byť Služby poskytované spoločnosťou Senetic prostredníctvom inej Spoločnosti Senetic Group EU, Zákazník akceptuje takúto Spoločnosť Senetic Group EU ako partnera. Zákazník nebude mať voči spoločnosti Senetic alebo akejkoľvek inej spoločnosti Senetic Group EU v súvislosti s nedostatočným prístupom k Službe, ak Zákazník odmietne súhlasiť s nadviazaním partnerského vzťahu. Zákazník nie je oprávnený požadovať nadviazanie partnerského vzťahu výlučne so spoločnosťou Senetic.
6. Zákazníkovi nevzniknú žiadne dodatočné náklady v súvislosti s používaním iných Spoločností skupiny Senetic spoločnosťou Senetic.
§ 6.
Správa zákazníckeho účtu v službách výrobcu
1. V prípade zakúpenia cloudových služieb bude Dodávateľovi pridelený štandardný súbor administratívnych rolí, pokiaľ sa Zákazník a Senetic nedohodnú inak. Zákazník môže kedykoľvek spravovať administratívne úlohy.
2. Zákazník môže kedykoľvek zmeniť roly pridelené Dodávateľovi; V prípade produktov Microsoft Azure však zmena predvolených rolí môže zmeniť cenu predplatného.
3. Ak dodávateľovi nie sú priradené určité roly, nemusí byť možné, aby dodávateľ poskytoval rozšírené služby podpory a v niektorých prípadoch základné služby podpory uvedené v § 9 nižšie. Podrobné informácie o správe administratívnych úloh dodávateľa nájdete na webovej stránke na odkaze: https://learn.microsoft.com/en-us/partner-center/gdap-least-privileged-roles-by-task.
4. Pokiaľ ide o prístup k zdrojom Zákazníka, platí dohoda o poverení spracovaním uvedená v § 14 nižšie.
5. Rezervácia zdrojov platformy Microsoft Azure je založená na samostatnom dojednaní.
6. Zákazník je zodpovedný za všetky pokyny a zmeny vykonané na Portáli a na webových stránkach Výrobcu, najmä za akékoľvek zmeny typu a počtu Predplatných, Trvalých licencií alebo iných služieb, prístupov a údajov o Zákazníckom účte.
§ 7.
Trvalá licencia
1. Ak sú zakúpené trvalé licencie na Produkty, Zákazník vykoná jednorazovú platbu vopred.
2. Trvalá licencia oprávňuje Zákazníka používať Produkt za podmienok špecifikovaných Výrobcom.
3. Doba platnosti trvalej licencie je neurčitá, pokiaľ nie je uvedené inak.
4. V prípade trvalých licencií spoločnosť Senetic nezaručuje prístup k aktualizáciám produktu alebo podpore. To zmluvným stranám nebráni v tom, aby prijali samostatné dohody alebo poskytovali aktualizácie alebo podporu od výrobcu.
§ 8.
Používanie produktu
1. Zákazník získa prístup k Produktu po zaplatení ceny vopred na dohodnuté obdobie predplatného, pokiaľ zmluvné strany alebo informácie o Produkte poskytnuté spoločnosťou Senetic neurčia inak.
2. Zákazník je zodpovedný za obnovenie a zaplatenie predplatného. Zákazník môže spravovať funkciu automatického obnovenia prostredníctvom Portálu.
3. Ak je povolené automatické obnovenie mesačného predplatného, Senetic automaticky stiahne poplatok z pridelenej platobnej karty 5 pracovných dní pred uplynutím platnosti príslušného predplatného.
4. Ak nie je možné účtovať platbu z platobnej karty alebo ak Zákazník neuhradí cenu, spoločnosť Senetic môže kontaktovať Zákazníka a dohodnúť iný spôsob platby, zrušiť Predplatné alebo pozastaviť prístup k Produktu.
5. Zákazník je zodpovedný za počet použitých zdrojov (konkrétne v platforme Azure) vrátane akýchkoľvek zmien v konfigurácii produktov, ktoré môžu viesť k zvýšenému využívaniu týchto zdrojov, ako aj za uplatňovanie vhodných environmentálnych záruk, aspoň v rozsahu opísanom v odseku 6 nižšie. Zákazník je povinný zaplatiť dlžnú sumu za prostriedky použité počas fakturačného obdobia. Úhrada dlžnej sumy sa uskutoční na bankový účet spoločnosti Senetic alebo platobnou kartou a bude zistená faktúrou vystavenou spoločnosťou Senetic.
6. Zákazník je povinný implementovať vhodné bezpečnostné opatrenia pre prostredie cloudových služieb a správcovský účet. Zákazník je povinný najmä:
1. Používajte bezpečné heslo s dĺžkou najmenej 16 znakov, ktoré pozostáva aspoň z jedného malého písmena, veľkého písmena a špeciálneho znaku alebo čísla;
2. Nebudete používať heslo účtu správcu cloudových služieb na žiadnych iných lokalitách alebo službách;
3. používať mechanizmus viacfaktorovej autentifikácie (MFA);
4. Nezdieľať prístupové údaje s tretími stranami;
5. Pravidelne overujte, či vaše prístupové údaje neboli ohrozené, a ak mohlo dôjsť k ohrozeniu, okamžite zmeňte heslo.
7. Bez ohľadu na odsek 5 vyššie, ak používanie Produktu naznačuje situáciu vyžadujúcu overenie, najmä v prípade odôvodneného podozrenia z podvodu, zneužitia (vrátane tretích strán), útoku alebo podvodu, spoločnosť Senetic je oprávnená obmedziť alebo zakázať používanie takéhoto Produktu vrátane cloudovej služby. Ak zmluvné strany stanovia limit používania Produktu, takýto limit bude oznámený jeho dodávateľovi a prekročenie tohto limitu oprávňuje Senetic obmedziť alebo zakázať používanie takéhoto Produktu.
8. Zákazník je zodpovedný za porušenie podmienok používania Produktu definovaných jeho Výrobcom, vrátane licenčných ustanovení, a za súlad používania Produktu s platnými právnymi predpismi.
9. Ak sa zistí, že zákazník porušuje podmienky používania stanovené výrobcom, spoločnosť Senetic môže buď pozastaviť prístup k produktu, alebo ho zrušiť a zrušiť predplatné s okamžitou platnosťou.
10. V prípade uvedenom v časti 9 vyššie a týkajúcom sa zákazníkov, ktorí sú spotrebiteľmi alebo individuálnymi podnikateľmi, môže spoločnosť Senetic pozastaviť prístup k Produktu a zrušiť Predplatné iba vtedy, ak Spotrebiteľ alebo Individuálny podnikateľ hrubo alebo trvalo porušuje podmienky Zmluvy o produkte, najmä ak poskytuje nezákonný obsah, po neúčinnej žiadosti o zastavenie alebo odstránenie porušovania s určením primeranej lehoty. Porušenie zmluvy týkajúcej sa Produktu musí byť objektívne a protiprávne. Predplatné v takom prípade vyprší 14 dní po dátume, kedy spoločnosť Senetic poskytne spotrebiteľovi alebo individuálnemu podnikateľovi vyhlásenie o úmysle zrušiť predplatné.
11. Pozastavenie predplatného služieb Microsoft Cloud z dôvodu na strane zákazníka neznamená pozastavenie predplatného a nezbavuje zákazníka povinnosti zaplatiť za obdobie predplatného.
12. Ak je predplatné pozastavené alebo zrušené, spoločnosť Microsoft odstráni údaje zhromaždené zákazníkom do 90 dní. Zákazník nebude mať žiadny nárok, vrátane, ale nie výlučne, nároku na náhradu škody za stratu údajov.
§ 9.
Nesúlad digitálneho obsahu alebo digitálnej služby so zmluvou (sťažnosti spotrebiteľov alebo jednotlivých podnikateľov)
1. Predávajúci zodpovedá spotrebiteľovi alebo individuálnemu podnikateľovi za nedodržanie zmluvy o dodaní digitálneho obsahu alebo digitálnej služby zakúpenej týmto spotrebiteľom alebo individuálnym podnikateľom.
2. Spotrebiteľ alebo individuálny podnikateľ je v prípade nedodania digitálneho obsahu alebo digitálnej služby oprávnený požiadať predávajúceho o ich dodanie.
3. Sťažnosti z dôvodu nesúladu digitálneho obsahu alebo digitálnej služby so zmluvou o dodaní digitálneho obsahu alebo digitálnej služby možno podať v akejkoľvek forme. Uprednostňuje sa však podávanie sťažností prostredníctvom portálu pre sťažnosti, ktorý sa nachádza na adrese support.senetic.com.
4. Predávajúci zodpovedá za akýkoľvek nesúlad so zmluvou o dodaní digitálneho obsahu alebo digitálnej služby dodaných naraz alebo po častiach, ktorý existoval v čase dodania a prejavil sa do dvoch rokov od tohto času.
5. Predávajúci nesie zodpovednosť, ak digitálny obsah alebo digitálna služba nie sú v súlade so zmluvou o dodávaní digitálneho obsahu alebo digitálnych služieb, spotrebiteľ alebo maloobchodník môže požiadať o ich uvedenie do súladu so zmluvou.
6. Predávajúci sa zaväzuje posúdiť každú reklamáciu do 14 dní.
7. Po prijatí reklamácie sa predávajúci dohodne so spotrebiteľom alebo individuálnym podnikateľom e-mailom, telefonicky alebo písomne na podmienkach uvedenia digitálneho obsahu alebo digitálnej služby do súladu so zmluvou.
8. Spotrebiteľ alebo fyzická osoba podnikateľ môže urobiť vyhlásenie o znížení ceny alebo odstúpení od zmluvy o dodaní digitálneho obsahu alebo digitálnej služby, ak:
a. uvedenie digitálneho obsahu alebo digitálnej služby do súladu so zmluvou o dodávaní digitálneho obsahu alebo digitálnej služby nie je možné alebo by si vyžadovalo nadmerné náklady pre poskytovateľa služby,
b. poskytovateľ služby neuviedol digitálny obsah alebo digitálnu službu do súladu so zmluvou o digitálnom obsahu alebo zmluve o poskytovaní digitálnych služieb,
c. nesúlad digitálneho obsahu alebo digitálnej služby s digitálnym obsahom alebo zmluvou o poskytovaní digitálnych služieb pokračuje, aj keď sa poskytovateľ služby pokúsil uviesť digitálny obsah alebo digitálnu službu do súladu so zmluvou o digitálnom obsahu alebo digitálnej službe,
d. nesúlad digitálneho obsahu alebo digitálnej služby s digitálnym obsahom alebo zmluvou o poskytovaní digitálnych služieb je taký, že odôvodňuje buď zníženie ceny, alebo odstúpenie od zmluvy bez predchádzajúceho uplatnenia nápravy spočívajúcej v požiadavke uvedenia digitálneho obsahu alebo digitálnej služby do súladu s digitálnym obsahom alebo zmluvou o poskytovaní digitálnych služieb,
e. z vyhlásenia poskytovateľa služby alebo okolností je zrejmé, že neuvedie digitálny obsah alebo digitálnu službu do súladu so zmluvou v primeranej lehote alebo bez neprimeraných ťažkostí pre spotrebiteľa alebo jednotlivého podnikateľa.
9. Znížená cena musí byť úmerná zmluvnej cene, pričom hodnota digitálneho obsahu alebo digitálnej služby, ktoré nie sú v súlade s digitálnym obsahom alebo zmluvou o poskytovaní digitálnych služieb, zostáva k hodnote digitálneho obsahu alebo digitálnej služby, ktoré sú v súlade s dohodou o digitálnom obsahu alebo digitálnej službe.
10. Spotrebiteľ alebo individuálny podnikateľ nemôže odstúpiť od zmluvy o dodávaní digitálneho obsahu alebo digitálnej služby, ak sa digitálny obsah alebo digitálna služba dodávajú za protiplnenie spočívajúce v zaplatení ceny a nesúlad digitálneho obsahu alebo digitálnej služby so zmluvou o dodaní digitálneho obsahu alebo digitálnej služby je nepodstatný.
§ 10.
Podporovať
1. Pre niektoré produkty poskytuje Senetic základné podporné služby. Pri takýchto Produktoch nájdete zmienku o poskytovaní základných služieb podpory na karte "Podpora" alebo v popise Produktu.
2. Rozšírenie podporných služieb poskytovaných spoločnosťou Senetic je k dispozícii prostredníctvom samostatnej dohody.
3. Základné podporné služby sa poskytujú podľa podmienok tohto odseku.
4. Žiadosti o zákaznícku podporu môžu zahŕňať:
1) nezrovnalosti týkajúce sa dostupnosti služieb;
2) informácie týkajúce sa platnosti zakúpených licencií;
3) Osady;
4) nákup Produktov v mene Zákazníka.
5. V rozsahu uvedenom v časti 4 vyššie budú služby podpory spoločnosti Senetic pozostávať z vykonávania činností pre Zákazníka a riešenia problémov, ktoré sa vyskytnú, ak je príčina pripísateľná spoločnosti Senetic alebo Výrobcovi. Senetic bude spolupracovať a viesť dialóg s výrobcom s cieľom odstrániť nedostatok alebo inak vhodným spôsobom riešiť žiadosť.
6. Senetic poskytuje základnú podpornú službu nepretržite. Senetic odpovie na žiadosť zákazníka o podporu do dvoch pracovných dní.
§ 11.
Zrušenie predplatného zákazníkom
1. Zákazník môže na portáli povoliť alebo zakázať možnosť automatického obnovenia predplatného cloudových služieb spoločnosti Microsoft na nasledujúce obdobia.
2. Zákazník nemá nárok zrušiť žiadne predplatné ani licenciu (vrátane akéhokoľvek jeho zníženia) cloudových služieb spoločnosti Microsoft počas jej trvania.
§ 12.
Senetická zodpovednosť
1. Senetic ani žiadna iná spoločnosť Senetic Group EU nezaručuje správne fungovanie poskytovaných produktov.
2. Produkty sú poskytované Zákazníkovi tak, ako ich Senetic dostal od Výrobcu a zmluvné strany sa dohodli, že vylúčia zodpovednosť spoločnosti Senetic za správnosť prevádzky, kvalitu, vhodnosť na účel a záruku. Spoločnosť Senetic neposkytuje žiadnu záruku akéhokoľvek druhu v súvislosti s produktmi.
3. Výrobca môže poskytnúť stanovené úrovne výkonu pre výrobky. Úrovne výkonu sú obsiahnuté v publikovaných dokumentoch výrobcu. Zákazník má právo nahlásiť spoločnosti Senetic akékoľvek zistené nezrovnalosti vo fungovaní Produktov. Senetic oznámi výrobcovi predložené pripomienky zákazníka týkajúce sa správnej prevádzky produktu. V prípade, že je Výrobca spokojný s predloženými pripomienkami a Výrobca poskytne náhradu za poruchu Produktu, Senetic poskytne Zákazníkovi primeranú náhradu vo výške rovnajúcej sa výške náhrady poskytnutej Výrobcom.
4. Ak Výrobca poskytne peňažnú náhradu, uskutoční sa vo fakturačnom období nasledujúcom po mesiaci, v ktorom došlo k príslušnej refundácii zo strany Výrobcu. Vrátenie peňazí bude zdokumentované vystavením opravnej faktúry spoločnosťou Senetic. Vystavením faktúry a jej zaslaním na e-mailovú adresu uvedenú zákazníkom potvrdzujete, že vrátenie peňazí bolo povolené.
5. Spoločnosť Senetic nenesie zodpovednosť voči Zákazníkovi za vrátenie peňazí Výrobcom Zákazníkovi a akákoľvek zodpovednosť spoločnosti Senetic v rámci predmetu je vylúčená.
6. Táto klauzula sa nevzťahuje na zákazníkov, ktorí sú spotrebiteľmi alebo individuálnymi podnikateľmi.
§ 13.
Ukončenie zmluvy o poskytovaní elektronických služieb
1. Zákazník môže zmluvu o poskytovaní služieb (t.j. zmluvu o účte) kedykoľvek vypovedať bez udania dôvodov zaslaním príslušného vyhlásenia, najmä e-mailom alebo písomne na adresu predávajúceho. Zákaznícke účty Store a Portal budú vymazané, pokiaľ iné ustanovenia Zmluvných podmienok alebo aktívnych zmlúv o predplatnom neuvádzajú, že účet Portálu musí byť udržiavaný až do vypršania platnosti Predplatného.
2. Spoločnosť Senetic má právo jednostranne ukončiť Zmluvu s účinnosťou od doručenia (písomne, e-mailom alebo prostredníctvom Portálu) a pozastaviť prístup Zákazníka k Službám v nasledujúcich prípadoch:
1) Neuhradenie akejkoľvek sumy zo strany zákazníka spoločnosti Senetic, najmä na základe vystavených faktúr;
2) Senetic sa dozvie o platobnej neschopnosti klienta;
3) podstatné porušenie podmienok zmluvy zo strany Zákazníka a neodstránenie následkov porušenia do 14 dní odo dňa telefonátu uskutočneného spoločnosťou Senetic prostredníctvom Komunikačného systému;
4) porušenie protikorupčných ustanovení zákona a protikorupčných ustanovení uvedených v dokumentoch zverejnených výrobcom zo strany zákazníka, okrem iného v: "Anti-Corruption Policy for Microsoft Representatives U.S. Foreign Corrupt Practices Act" (Protikorupčná politika pre zástupcov spoločnosti Microsoft Zákon USA o zahraničných korupčných praktikách), ktoré sú k dispozícii na adrese: http://www.microsoft.com/en-us/Legal/Compliance/anticorruption/Default.aspx.
3. V prípade Zákazníkov, ktorí sú Spotrebiteľmi alebo Živnostníkmi, môže Poskytovateľ služby vypovedať zmluvu o poskytovaní služieb iba vtedy, ak spotrebiteľ alebo jednotlivý podnikateľ hrubo alebo trvalo porušuje predpisy, najmä ak poskytuje nezákonný obsah, po neúčinnej žiadosti o zastavenie alebo odstránenie porušení a stanovenie primeranej lehoty. Porušenie Podmienok musí mať objektívnu a nezákonnú povahu. Zmluva o poskytovaní služieb v takomto prípade zaniká po 14 dňoch odo dňa, keď poskytovateľ služby predložil spotrebiteľovi alebo individuálnemu podnikateľovi vyhlásenie o úmysle ukončiť ju.
§ 14.
Sťažnosti
1. Sťažnosti týkajúce sa používania Portálu a Produktov podávajú Zákazníci, ktorí nie sú Spotrebiteľmi alebo Individuálnymi podnikateľmi na support.senetic.com.
2. Sťažnosť by mala obsahovať aspoň: meno, priezvisko alebo meno a presnú adresu sťažovateľa, ako aj presný opis a dôvod sťažnosti.
3. O spôsobe vybavenia reklamácie bude zákazník informovaný e-mailom zaslaným na adresu, z ktorej reklamáciu uplatnil.
4. Senetic ani žiadna iná spoločnosť Senetic Group EU nezodpovedá za žiadosti podané zákazníkom priamo výrobcovi.
§ 15.
Osobné údaje
1. So všetkými informáciami, najmä prístupovými údajmi (prihlasovacími údajmi), ku ktorým spoločnosť Senetic získala prístup v súvislosti s poskytovaním služieb, bude spoločnosť Senetic zaobchádzať ako s dôvernými a v súlade so zákonom a bezpečnostnými pravidlami. Poskytnuté údaje nebudú použité na žiadny iný účel ako na plnenie služieb a plnenie záväzkov spoločnosti Senetic voči zákazníkovi.
2. Osobné údaje Objednávateľov spracováva Prevádzkovateľ v súlade s podmienkami Zásad ochrany osobných údajov.
3. Ak splnenie objednávky produktu vyžaduje, aby spoločnosť Senetic spracovala osobné údaje v mene zákazníka, ktorého je správcom, uplatnia sa nasledujúce ustanovenia.
4. Za účelom vykonania Objednávky Zákazník poveruje Senetic spracovaním osobných údajov. Na odstránenie pochybností zmluvné strany vyhlasujú, že spoločnosť Senetic nerozhoduje o účeloch a prostriedkoch spracovania takýchto údajov.
5. Poverené spracovanie zahŕňa osobné údaje ako meno, e-mailová adresa, telefónne číslo, informácie o pozícii, ID, informácie o e-mailovej korešpondencii, poverenia, údaje o prevádzkovateľovi.
6. Poverené spracovanie zahŕňa osobné údaje ako meno, e-mailová adresa, telefónne číslo, informácie o pozícii, ID, informácie o e-mailovej korešpondencii, poverenia, údaje o prevádzkovateľovi.
7. Spoločnosť Senetic je oprávnená spracovávať osobné údaje uvedené v odseku 5 vyššie v mene Zákazníka iba na účel a v rozsahu potrebnom na plnenie Zmluvy a akýchkoľvek iných zdokumentovaných pokynov Zákazníka. Spoločnosť Senetic je oprávnená spracovávať osobné údaje uvedené v odseku 5 vyššie v mene Zákazníka iba na účel a v rozsahu potrebnom na plnenie Zmluvy a akýchkoľvek iných zdokumentovaných pokynov Zákazníka.
8. Spoločnosť Senetic zaručuje, že zverené osobné údaje budú spracovávať iba oprávnené osoby, ktoré sú viazané mlčanlivosťou.
9. Spoločnosť Senetic vyhlasuje, že používa primerané technické a organizačné opatrenia na zaistenie bezpečnosti zverených osobných údajov.
10. Zákazník vo všeobecnosti súhlasí s tým, že bude pokračovať v outsourcingu spracovania osobných údajov inému spracovateľovi, pričom druhý spracovateľ poskytne rovnaké záruky a splní povinnosti, ktoré boli uložené spoločnosti Senetic. Senetic bude informovať zákazníka o zamýšľaných zmenách s cieľom pridať alebo nahradiť iných spracovateľov, čo zákazníkovi poskytne možnosť namietať proti takýmto zmenám.
11. Spoločnosť Senetic sa zaväzuje, že v maximálnej možnej miere pomôže zákazníkovi pri plnení jeho povinnosti reagovať na požiadavky jednotlivcov pri uplatňovaní ich práv podľa príslušných zákonov o ochrane údajov.
12. Senetic sa zaväzuje spolupracovať so zákazníkom a poskytovať mu všetku pomoc, aby splnil povinnosti stanovené v príslušných zákonoch o ochrane údajov.
13. Po dokončení spracovania osobných údajov sa spoločnosť Senetic zaväzuje vymazať alebo vrátiť osobné údaje zverené na spracovanie podľa rozhodnutia zákazníka, pokiaľ platné právne predpisy nevyžadujú ďalšie uchovávanie údajov.
14. Spoločnosť Senetic sprístupní zákazníkovi všetky informácie potrebné na preukázanie súladu s povinnosťami stanovenými v príslušných zákonoch o ochrane údajov.
15. Senetic súhlasí s okamžitým informovaním zákazníka o akýchkoľvek bezpečnostných incidentoch vrátane porušenia ochrany údajov.
16. Zákazník je oprávnený vykonať audit alebo kontrolu spracovania osobných údajov spoločnosťou Senetic z hľadiska súladu s príslušnými zákonmi o ochrane údajov, pričom tento audit vykoná tak, že spoločnosti Senetic poskytne dotazník pripravený Zákazníkom, ktorý obsahuje otázky týkajúce sa spracovania osobných údajov a vrátenia vyplneného dotazníka do 30 dní. V osobitne odôvodnených prípadoch sa audit alebo inšpekcia môže vykonať iným vzájomne dohodnutým spôsobom.
§ 16.
Záverečné ustanovenia
1. Akékoľvek prípadné spory týkajúce sa ustanovení nariadení zmluvné strany najprv vyriešia priateľsky prostredníctvom dvojstranných rokovaní a rokovaní.
2. Ak zmluvné strany nedospejú k dohode, môžu vec postúpiť na vyriešenie spoločnému súdu, ktorý je príslušný podľa sídla spoločnosti Senetic, ak záväzné právne predpisy neustanovujú inak.
3. Zákazníci môžu kedykoľvek a bezplatne pristupovať k Pravidlám a Pravidlám prostredníctvom internetovej referencie (t. j. odkazu) umiestnenej na domovskej stránke Obchodu alebo Portálu a urobiť si z neho výtlačok.
4. Informácie o Produktoch uvedené v Obchode alebo na Portáli, najmä ich popisy, technické a použiteľné parametre a ceny, predstavujú výzvu na uzavretie zmluvy.
5. Ak sa niektoré ustanovenie týchto Podmienok považuje za neplatné z dôvodu, že je v rozpore so zákonom, zásadami spoločenského styku alebo z akéhokoľvek iného dôvodu, alebo sa považuje za neúčinné alebo nevynútiteľné, zostávajúce ustanovenia Podmienok zostávajú v plnej platnosti a účinnosti a sú naďalej záväzné. V takejto situácii sa zmluvné strany dohodli na spolupráci a nahradení neplatného ustanovenia iným platným ustanovením, ktoré čo najvernejšie odráža vôľu strán vyjadrenú v neplatnom ustanovení.
6. Výhradné práva na obsah sprístupnený v rámci obchodu a portálu, najmä autorské práva na fotografie, popisy produktov a kategórií, názov obchodu a portálu, ochranné známky poskytovateľa služby a výrobcov produktov, grafické prvky v nich obsiahnuté, práva na softvér a databázy, sú chránené zákonom a patria poskytovateľovi služby alebo subjektom, s ktorými poskytovateľ služby uzavrel príslušné dohody. Je zakázané kopírovať alebo inak používať akékoľvek prvky obchodu alebo portálu bez súhlasu poskytovateľa služby.
7. Senetic si vyhradzuje právo zmeniť tieto Zmluvné podmienky. Všetky zmluvy uzatvorené pred dátumom účinnosti nových obchodných podmienok budú plnené podľa podmienok, ktoré boli platné v deň uzatvorenia zmluvy. Zmena Podmienok nadobudne účinnosť dňom určeným spoločnosťou Senetic, najskôr 7 dní po jej zverejnení v obchode alebo na portáli. Spoločnosť Senetic bude informovať Zákazníka o zmene Podmienok prostriedkami elektronickej komunikácie najmenej 7 dní pred nadobudnutím ich účinnosti. Ak Klient nesúhlasí s novým obsahom Pravidiel, je povinný o tom informovať Senetic, čo bude mať za následok ukončenie zmluvy o elektronickom poskytovaní služieb.
8. V rozsahu, ktorý nie je upravený týmito obchodnými podmienkami, platia obchodné podmienky obchodu. Obchodné podmienky obchodu nájdete na adrese: https://www.senetic.sk/site/podmienky/.